Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2010 01:03 - Как започна всичко
Автор: simpatico Категория: Лични дневници   
Прочетен: 968 Коментари: 0 Гласове:
2



Здравейте на всички! Аз съм момче на 21 години. Тук съм защото просто искам да споделя какво преживях последните няколко години. За първи път споделям моята история на някого и се надявам,  че ще ви е интересна. Всичко започна преди години или по точно през 2006, когато заминах на екскурзия до Дуброник за 6 или 7 дни вече не помня. Бяхме една група от нашия град и пътувахме с автобус. От цялата група аз бях наи-малкия, екскурзията ми беше подарък от майка ми./и тя беше в групата/ Всички бяха артисти от местната театрална група и дългото пътуване беше много забавно. Отседнахме в черногорския град Сутоморе - едно малко градче на брега на адриетическо море. Всичко беше прекрасно - хубаво време, приятна атмосфера и тъй като това ми беше първото напускана на България и опознаването на нов свят /да на нов, колкото и да сме близко до Черна гора за мен това беше нещо различно/ аз лично не бях на себе си. Споменавам за екскурзията ,не защото искам да се хваля с нещо, а защото именно от там започва моят обрат в живота. В групата имаше едно семейство с роднини от нашия град, но живеещи в столицата. Лично аз не ги познавах, но те мен да / в смисъл познаваха майка ми и от нея бяха чували за мен/ Та те ми казаха, че имат дъщеря и са ме много харесали за зет. Аз само се усмихнах и не обърнах много внимание на случилото се. Все пак всеки е чувал нещо от рода "ооо ама ние много те харесваме ще те вземем за зет" пълни глупости ако питате мен! Иначе те бяха големи "пичове" знаете какво имам в предвит. През следващите няколко дни ходих ме до Дубровник - хърватско, пекох ме се на плажа в Сутоморе, обикалях градчето и времето си мина. Трябваше да се прибираме към България. Очакваше ни дълъг, нощен преход. Тръгнах ме някъде към  4 часа следобяд. Преди това лично бях говорил с екскурзоводката ако може вечерта да спрем някъде, тъй като същата вечер се играеше мачът Барселона-Левски. И точно в 22.00 часа ние бяхме в една крайпътна бензиостанция с ресторантче където изгледах ме мача завършил при резултат 5:0 в полза на Барселона. И така, на следващата сутрин си бях ме в България!!!



Така, до тук на кратко и много бързо ви запознах с моето първо напускане на България. Споменах ви само някой факти от преживяното, който мисля ще са достатъчни да прескочим на това какво се случи на следващата ми екскурзия да Париж, франция. Очакваите продължението в най-скоро време!!!







 



Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: simpatico
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15617
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930